Gastronomanne biz sünnet külodu kullanmadık. 4 aylıktı yaptırdığımızda. Normal bez bağlayarak devam ettik. bezini çok sık değiştirdim çişi yakmaması ve hijyenik olması için. Doktorun verdiği kremleri düzenli kullandık ortalama 15 güne toparladı. Sünnetten sonra pipinin halkasının temizliğine dikkat etmeniz gerekiyor. İlk 2 akşam falan huysuz onun içinde calpol yazmıştı doktor bir çay kaşığı ondan verdim 2 gün boyunca sonra nornal hayatına geri döndü. Bir de kucakta tutarken bacak arasından tutmamaya özen gösterdik birkaç gün. Aklıma gelenler şimdilik bu kadar geçmiş olsun şimdiden