Hanımlar Merhabalar. 12 ay 9 günlük bir oğlum var. Otizm şu sıralar çok gündemde ve aklımı kurcalıyor açıkcası.Oğlum seslenildiği zaman bakmıyor ismine ve sürekli tek oynamak istiyor.Bir yastığı var sürekli onunla oynamak ve boğuşmak istiyor. Aranızda bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi?