Kızım 8 bucuk aylık. Aslında doğduğundan beri uykuya düşkün ama ayı ilerledikçe uyku süresinin azalması gerek diye biliyorum ama cok önemsemiyorum ne güzel uyuyor büyüyor diye. Geçen hafta annemlerle tatile gittik o da gözlemledi. Aslında artık bu kadar uyumaması gerekiyor doktora mı sorsan dedi benim de kafama takıldı. Şöyle ki sabah 8 de uyanıyor 10 a kadar anca duruyor sonra 2 saat uyuyor 12 de uyanıyor 3 te tekrar uyuyor 1 saat kadar 4-5 arası uyanıyor 6 bucuk oldu mu tekrar yarım saat uyuyor sonra 8 bucuk gibi gece uykusuna geçiyor.. saatler sarksa da hemen hemen bu sekilde.. sizce bu durum normal mi ?