Benim kızım 50 günlük, 20.gününden beri akşam 6-9 arası krizlerdeyiz devamlı bi ağlama huysuzluk mızırdanma şeklinde. Gaz damlası kullanıyoruz devamlı ama kolik sanırım hep aynı saatlerde olması onu düşündürüyor. Size tavsiyem saatleri şaşmıyorsa o mızırdanmalar başlamadan memeye tutturmanız. Gün gün bitmese de bi tık azalıyor sanki ya da alışıyoruz😁