Tazeanne109 kabin boy bebek arabanız varsa rahatça sığıyor koridorda kullanabilirsiniz. Travel sığmıyor, katlayıp kaldırmak zorunda kaldım bavul kısmına ya da kapıya. Onun dışında bazı trenlerde dörtlü kabinler oluyor business gibi, orası geniş nispeten, bulursanız oradan alın ya da çift koltuk alma imkanınız varsa bebekle rahat edersiniz. İyi yolculuklar.