18bgunluk kız bebeğim var dün ikinma ve gaz şikâyeti yüzünden aile hekimine götürdük doktor karnında gaz birikmiş dedi midesinde gaz yok karnında var bio gülo gaz davası verdi ama olmadı gece daha da kötüleşti hastaneye götürdük doktor dedi hem o damlayı hemde sap simplex gaz damlası verdi ikisini karıştırın 5er damla olarak verin dedi yaptım yine geçmedi ıkınıyor ve kötü oluyor çocuğum ne yapsam geçer herşeyi denedim neredeyse gaz çıkartmak için olmadı :'( tekim ve çaresisin mapacam bilmiyorum