Kızlar selam, oğlumun crp yüksekliği çıktı tahlilde doktorumuz antibiyotik başladı (augmentin) bugün 3. Günümüz inanılmaz bir iştahsızlığı var tabakları silip süpüren çocuk şimdi 1 lokma zor yiyor sürekli emmek istiyor 14 aylık bu arada. Sizlerde de bu durum oldu mu olduysa nasıl başa çıktınız çok üzülüyorum hiç alışkın değilim bu haline 😔🙏