Kizlar. Bebeğim kakasını yapmıyor. İki aylık olana kadar hep rahat günde bir kez iki kez yapıyordu. Sonra yapmamaya başladı. Doktor yedi günden sonra fitil lavman ile vs yaptırdı. Kanını baktı bir sorun yok diyerek cerraha yönlendirdi. Cerrah da duphalac verdi sabah akşam bir yemek kaşığı kadar vermen gerekiyor dedi. Verdim yedi gün oldu ve hala yapmadı. Aslnda keyfi yerinde çok şükür gazını çıkartıyor. Ama yedi gün oldu ne yapmaliyim sizce. Sadece anne sütü alıyor.