oğlum bir yaşında🍀 dün sadece 10 dakika ona hayvan belgeseli açtım netflixten. vahşi bi belgesel değildi hayvanları tanıtıyordu. onun da hoşuna gitti eliyle gel gel falan yapıyo böyle heyecanlanıyo. sizce yanlış mı yaptım bugüne kadar hiçç tv tablet telefon vermedik ama hayvanları görsün istedim