Evet olayı 38 günlükken geçirmiştik ama benim bebeğim 35+5 dünyaya gelmişti ben çocuk doktorlarına götürdümde herşeyi normal sen evhamlisin falan dediler uyuyamıyorum geceleri en son bir doktora eşim alan açın rahat etmiyor içi dedi o şekilde nörolojiye gittik iyikide gittik sizin bizim takibimizde olmanız lazım dedi iyiki geldiniz dedi kadın birde 5 hafta erken doğdu için normal bebeklere göre daha geç yapiyolar ondan acaba beyinle alakalımi yoksa küçük doğdu icinmi olmuştum şükür birşeyi yokmuş umarım olmaz ama iki ayrı nöroloji direk bana ailede epilespi varmı diye sordu yok dedim sizde isterseniz bir alan actirin varmış madem sizede çok geçmiş olsun derler ya essekten düşeni essekten düşen anlar diye o misal bizimkide