Kızlar 8 aylık bebeğim uyuz olmuş 😑 Bende hiç birşey yok ama bebeğimin göbeği falan kızarıklık hep. Birde döküntü de olmaya başladı doktor kwellada adında Bi krem verdi onu kullandık 1 hafta dolunca tekrar kullanacağım. Nevresimleri sirkeli suya basıp makinaya atıyorum. Kıyafetlerin hepsini topladım poşetledim balkonda bekliyor. Bi kaç gün geçsin yıkayıp ütüleyeceğim sirke bu evre de benim elim ayağım. Bebeğimin banyo suyuna sirke eklemek istiyorum sizce bişey olur mu ? İnternette beyaz sirke önlemler arasında geliyor ama bir yorumda okudum doktor sirke daha çok azdırır demiş. Başından geçen var mı ? En çabuk nasıl kurtuluruz ? Yün yorganları yıkamaya verdim yastıkları yıkadım