Serram06 anladim ya valla artik sağlık sistemi çökmüş doktorlarda artık aldığı paranın hakkını vermiyor. Iyi Bi doktor bulana maddi manevi çökuyorsun artık iyi doktorda kalmadı gerçi olanlarında klinikleri var oraya da ben gidemiyorum butcemi aşıyor. Devlet hastanelerin de sıra gelmiyor gelsedr iki dk hop tamam git ne anladım ben hiç bisey özele gidiyorsun hiç bisey anlamıyorlar okadar doktor doktor gezdim.en son biri halime acıdı test yapalim dedi yani oda tanıdığı için oglumunda doktoruydu