Ceren_guney02 Merhaba arkadaşlar ben 20 gün önce sezaryen doğum yaptım 40 ımız çıkınca kuaföre gitmeyi düşünüyorum ağda için sizler ne zaman ağda yaptırabildiniz bi sorun oldu mu?🌸
Yaseminsaribas Ceren_guney02 35. Gün yaptırdım 39. Gün uzun yola çıkacağız ne olur ne olmaz diye ve hiçbirsey olmadı acı falan da olmuyor ya eger öncesinde ağdaya alışıksanız sorun olmaz diye düşünüyorum
FazlininEmosu Bende kırkım çıktı hemen yaptırmıştım ohh misler gibi olmuştum hem kendini iyi hissedersin korkma bişe olmaz canım
Aliveannesi96 Ceren_guney02 yok ya aynı sirin normal acısıydı zaten orada his kaybı ve uyuşukluk var ya acımaz