Kızlaar slm 🌸 1buçuk ay önce doğum yaptım , ilk ay akan sütüm ve sert göğüslerim vardı. Şu kaçgündür göğüslerim yumuşak ve sütüm akmıyor. Akmasada sütüm var. Bebeğimin kilo alımı ilk ay gayet iyiydi,daha sonrası için tarttırmadım, çiş ve kaka da da problem yok. Göğüsten sütün akma durumu yalnızca ilk ay mı oluyor,sütüm azalırsa diye endişeliyim