Golgicisimcigi kardeşim nokta bebeden aldı parasını peşin ödedi.bir ay içinde de geldi o set almıştı oda takımı bebek arabası puset hamak vs bir sürü şey hepsi sorunsuz tertemiz geldi.ama o Aydın’da olduğu için kapıya teslim yaptılar kendileri kurdu hepsini.bende çilek mobilyadan aldım odam küçük olduğu için dolap ve büyüyen beşik aldım aynı şekilde bir ay içinde teslim oldu.bende çok memnunum