Hanımlar bebeğim uyuz olmuş ve daha dün öğrendik Hollanda’da yaşıyorum vücudundaki yaraları doktora göstermeme rağmen önemli bi durum değil deyip bizi göndermişlerdi Türkiye’ye geldim sırf yaralar için ve öğrendim ki uyuz olmuş bebeğim. Ben hamileyken bi dönem yaşadım uyuz hastalığını ama ilaç kullandım geçmişti. Başına böyle bişey gelen var mı ne kullandınız ne yaptınız çok üzülüyorum kendimi suçluyorum psikolojim bozuldu lütfen yardım edin 😔