Cnntkzl Doktorlar bas bas bagiriyor hamileyken de emzirin diye ama bu saglik ocagi hemsirelerinin cogu niye boyle diyor anlamiyorum. O eskidendi, insanlar bilgisizlikten kesiyorlarmis emzirmeyi. Misal annem. Ben 5 aylikken hamile kalmis ve beni emzirmeyi kesmis. O kadar sagligima dikkat ettigim halde kemik dokumda surekli bir sorun oluyor. Disini fircalamayanin disi curumez, benim curur. Spor yapmayanin boynu duzlesmez, benim duzlesir. Doktorlarin da dedigi gibi hicbir sorun yok emzirmenizde. Sadece artik 3 bedene yetmeniz gerektiginden, beslenmenize dikkat etmeniz gerekir.