Merhabalar bebeğim 1 aylık bebegimi emzirirken diğer gogsumden sut geliuor bende onu sagdim cok az 5 cc çıktı onu bebeğime vereyim dedim istemiyor midesini bulandıriyor gibi yapıyor kasik biberonla verdim almadı birde emzirdikten sonra mama veriyorum gazını çıkarmayı deniyorum baya bekliyorum uyuyor yatırıyorum 1 saat sonra uyanıyor galiba gaz sancısı var sutum de cok yeterli degil sanırım acıkıyor mu anlayamıyorum cunku ben hem emzirip 60 cc mama veriyorum