5 ay 3 günlük bir kızım var hep anne sütü verdim çok şükür her ay 1500 gram üstü alırdı. Şuan 8700 gram ama bu ay tam 500 gram almış. Doktor çok iyi dedi geçiştirdi ama bana az geldi. Birde göğüslerim çok yumuşak ilk defa böyleler. Kızımın kaka durumu da azaldı 2 gündür kakasını yapmıyor mesela ama işiyor çok şükür. Evimize 1 hafta önce hırsız girdi yüz yüze geldik ve stresten ya kızıma bir şey yapsaydı diye düşünmekten sütüme etki etmesinden korkuyorum. En az 1 sene emzirmek istiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️