Eniseee Sleepy 2 numara kullanıyoruz bebeğim iki aylık 4,5 kg ama son günlerde habire sızdırıyor deli olcam niye sızdırır sıkı yapıyorum olmuyor küçük gelme oşabilir mi 6 kg kadar oldugu için bunu almıştım
Meovvmeovv Eniseee sleepy bizde de sızdırdı baby turco da öyle molfix hiç sızdırma yapmıyo ona geçtim ben
_mmom Eniseee siz pakette yazana bakmayın numarayı büyütün bence :) ve sleepy ben de başta kullandım sık sızdırıyor maalesef
NTokar1 Eniseee sleepy’lerin öyle bi sorunu var malesef bende kullanıp bıraktım. Şu an e bebek’teki goon marka bezi kullanıyorum ambalajı bej renkli olan kremli dokusu yumuşacık hemde sızdırmıyor önerebilirim
The_Ana Eniseee bizede 2 oluyor ama 3 kullanıyorum rahatlık açısından üstündeki yazılar çok önemli değil bence
Birgocmenkustuo Bize hediye gelmişti, denedim hem sizdirma yapti hem de hiç pişik olmayan cocugum pişik oldu. Bırakıp kendi bezimize döndük. Prima premium care kullanıyoruz.
Birgocmenkustuo Eniseee evet palalılar ama ben yurtdisinda yaşıyorum burda da pampers kullaniyorumz Turkiyeye geldiğimizde de ayni marka ile devam etmek istiyoruz. Bide bence en iyi bebek bezi markası olduğu için ve su zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. bebeğimin rahat olması için değer.