Hollymolly pandemibebegi ben balkonum icin aldım. Dağınıklığı alıyor ama bi ikea kadar kaliteli degil. İlk aldıgım defolu çıktı eksik parçaları vardı değiştirdik. Bu seferki de de renk tonu farkı var ama balkonda olacağı icin sorun etmedim
Pnarr_ pandemibebegi ben trendyoldan büyük 4 çekmeceli almıştım baya eşya topluyor çok memnunum ama ince olanlar kullanışlı olur mu bilemiyorum
Nesrincente pandemibebegi bu değil ama 9 çekmeceli renkli olandan var bende cok kullanıslı ben cok severek kullanıyorum ıyı kı almışım dediğim bişey fiyatı da gercektn baya iyiymiş
pandemibebegi Eslemssmom Kalmamış mağaza açılır açılmaz satılıyor 🙄 adam depoda iki tane var dedi diğer çalışan geldi yok onlar satıldı diyor kesin tanıdıklarına ayırıyorlar 😑
pandemibebegi Nesrincente Evet baya iyiymiş keşke internetten hemen sipariş verseydin mağazalarda bulamadim😔
Rruukkiiyee pandemibebegi kayserideyseniz size adres verebilirim bizim burda var Ben bimden aldim bu tarz degil keske bunu alsaydim dedim sans kismet burdaysanz ayirt etturebilirim
NunuDudu pandemibebegi ikeanin dolabını almıştık 4 sene önce hâlâ kullanıyoruz çok topluyor herşeyi kullanışlı.trendyol Hepsiburada vs ye bakın birde.
Gzdzeynep pandemibebegi ben bimden almıştım 2 sene önce çok güzel çıktı aynı tarz zaten hala kullanıyoruz baya da oyuncak alıyor.
pandemibebegi Gzdzeynep Memnun kalmaniza sevindim iternette hemen bitti mağazalara bakıyorum bende inşallah bulurum🌸
Gzdzeynep pandemibebegi inşallah kıyıda köşede kalan a101 lerde vardır. bulamazsanız ara ara bime de geliyor ordakinden alırsınız
Tiredwoman pandemibebegi ben aldım ama daha önce geldiğinde almıştım aynısı zaten ben memnunum kızlarımın oyuncaklarını topluyor