ebruli_pyz Bizbize yeteriz diye 1000 TL yatmış kimlik ile gidip çekebilirsiniz diyor. PTT yi aradım bişey görünmüyor diyor gidip bi kontrol etsem mi acaba?
Minikpokatall ebruli_pyz pandemi zamanı yatan para önceden çekmişmiydiniz bende de görünüyoe ben çekmiştim