Herkese iyi günler anneler 🌸
4 gün sonra kızım 2 yaşına girecek uzun zamandır çişini yaparken anne çişim diye söylüyor bezini taktırmak istemiyor merdivenleri kendisi çıkabiliyo sabahları her sabah olmasada çoğunlukla bezi temiz uyanıyor gibi gibi nedenlerle artık tuvalete alışmasının vaktinin geldiğini düşünmüştüm dün sabah başladık bezi çıkardım ve bir daha hiç bez takmadım dün abartısız 7-8 kere 2 direk yere olmakla birlikte altına yaptı yapınca tepkilerim hiç bir zaman sert olmadı yada aşırı bir tepkim olmadı tamam annecim olsun temizleriz üzerini değiştiririz geçer diye korkutmamaya çalışıyorum konuşuyorum anlatıyorum ama bir türlü çişini ne lazımlığa ne tuvalete yapıyo farkındayım çişi var hem çok var ama sıkıyor lazımlığa oturunca yok kalkınca biraz dolanıyor tekrar nefes alışı değişiyor heyecanlı nefes alıp veriyor yine oturuyor lazımlığa ama yine yapmıyor sıka sıka en son artık dayanamayıp altına yapıyo sanırım korkuyo çişinden dün sabah kakasını yapınca korktuğunu anladım onu açık açık belli etti anne korkuyom al bunu diyerek ağladı
Yani kızlar diyeceğim o ki acaba vakti gelmemiş mi bırakıp sonra yeniden denemem mi gerekiyor yoksa böyle olması normal zamanla düzelir mi 🤷🏻♀️