irem-Dora AtlasZeus bu thickeneri kesin alicam mamayı da bırakırım en azından, teşekkür ediyorum inşallah işe yarar
irem-Dora 123asaf123 bizim doktor da süt alerjisi ya da reflü kusması dedi videoyu görünce, idrar testi ve ultrasonla baktı temiz çıktı reflüymus, çok geçmiş olsun canım sana da
123asaf123 irem-Dora bızım de kan da ulrosan da Îsarda hepsın de temız çöktü özel hastane de buyuk abdestın den test yapıyolar ordan çıkıyor
123asaf123 irem-Dora canım ışte elerjısı olup olmadığı kan testın de çakmıyormuş ben devlette kaç kere yaptırdım hep temı çıktı özele götürdüm buyuk abdestınden test yaptılar orda cıktı elerjısı doktor özel mama verdı
irem-Dora 123asaf123 yaa, döküntü egzama var mıydı, onu sordu bana bogazina baktı öyle alerji değildir dedi. 6. Ayda alerji testi yapacak sanırım
Aycicegim irem-Dora 8.aydan bildiriyorum kusması halen devam ediyor bazen ek gıdayı bile kusuyor artık alıştım bu duruma
irem-Dora Aycicegim yaa bu üzdü işte, geçmiş olsun. Doktor 1 yasa kadar devam edebilir demişti ama umudunuzu yitirmeyin
Teusa Bu doktorlari anlamiyorum. Bebeğim 2 aylıkken o dönemki doktor da yazmıştı bize. Sanırım bir kez verdim. Sonra baska doktora gittik direkt üstünü çizdi ilacın..
irem-Dora Teusa bir de özel yani başından savmak için de yapmaz her ay para saçıyoruz sırf devlette randevu bulamıyoruz ilgilenmiyorlar diye. Çok şaşırdım
Meltemsygnc irem-Dora benim kızım da öyle . Gaviscon kullanmıştık şu an bıraktık. Dik bir şekilde mama veriyorum bir de reflü yatağımız var. Ona yatırıyorum . Geçmiş olsun .
irem-Dora Meltemsygnc ben de yattığı yeri yükselttim, az az emziriyorum bugün iki kez kustu bakalım inşallah gece dünkü gibi olmaz
Erdemalp irem-Dora kesinliklecok gecmeden birakin. Ama kilo aliminda problem varsa doktorunuza danisarak kullanmanizda fayda var.
irem-Dora Erdemalp 3,890 doğdu 4 aylık yeni 6 kilo oldu o da mama desteği ile, yavaş kilo alıyor o da reflüdenmiş, bunca zaman hep sütüm yok yetmiyor diye boşuna üzmüşüm kendimi sanırım
irem-Dora muzicelerim2 olabilir bugün ilk kez verdim bakalım bu ay az az kullanır önümüzdeki ay mamayı keserim sanirim, ek gıdaya geçiyor zaten
Teusa irem-Dora bizimki 7 . Ayda bitti şükür ama buraya yazdıktan sonra bir kax gündür az az kusuyor ya anlayamadım
Aycicegim irem-Dora vallahi pek umudum kalmadı çantamda 20 yi geçik önlük mendil taşımaktan hergün önlük yıka et üzerine kolik bi bebek ti çok zorladı bizi. Allaha şükür canları sağolsun🙏o değil kızımın bir tane önlüksüz fotoğrafı yok diyebilirim bunu ancak reflülü anneler anlar😄
Erdemalp irem-Dora masallah dogum kilosu cok iyimis aslinda. Kilo kaybi olmadan mudahale etmiyorlar zaten refluye. Cok kustuklari icin iste. Zaten o sut meselesi butun kadinlari yopratiyor. Bende sutum varken mama verdim emziremedim.kesmek zorunda kaldim. Sutumde kesildi zaten. Cok agladim hala aklima geldikce emziremedim bebegimi diye agliyorum. Psikolojik olarak zor bi hastalik yada ben cok yiprandim kendimi yoprattim bilemiyorum. 80 gunluktu bebegimi sutten kestigimde 🥺
Aylizzmm irem-Dora benimde öyleydi canım memede hep ikinip sikinip attiriyordu kendini gaz geldiği için midesine demişti doktor ayakta emziriyordum artik
irem-Dora Aylizzmm ay evet benim de bir öyle emiyor uzun uzun, meme reddinde öyle döndürdüm hep. Sancıdan kıvranıyordu artık
Oguzhanberraselina irem-Dora Şuan en iyi ben anlarım seni canım bebeğim doğduğundan beri reflü tabi bizim 15 gün sonra haberimiz oldu.Sürekli emdiği gibi sıvı kusuyordu fışkırtarak ve ishaldi kilo alımı yavaştı daha sonra hastaneye gittik ve yoğun bakımda gözlem altına yatıracak dedı ne var bakalım dedı evde daha çok küçük kendini savunamadığı ıcın bı sure yatsın dedı tamam dedıl mecburen yeterkı ıyı olsun dıye.Bebegımı yoğun bakıma aldılar 8 gün yattı hergun arıyorlardı bilgi için neyse sonra reflü tanısı kondu.En sonda kusması normale döndü çıkardılar.Eve geldıgımde gavıskon motılıum ılacını kullanmaya devam ettık 6 saat arayla.Çocuk doktoruna gıttıgımızde motılıum kullanma o bulantı ama gavıskonu 6 aya kadar kullanacak dedı 1 yaşında tamamen bıter dendı.Suan bebegım 3 aylık reflü yatağında yatıyor emmenin yanında ek olarak reflü maması verıyorum doktorum dedı bebelac gold ar antı reflü mama.Suan kusması normal çok şükür çok zor günler gecırdık.Suan sadece gavıskon verıyorum oda sabah akşam 1 çay kaşığı okadar ☺️
irem-Dora Oguzhanberraselina keşke benimkini de ciddiye alsalardi, kusuyor dedim dedim başından savdilar. Geçmiş olsun en azından tedavi ise yaramış sevindim
irem-Dora Teusa aman maşallah diyin dün ben de daha hiç kusmadi derken gece bir saat içinde eps epse kusup durdu, daha demiyorum 😅