8 ay 8 günlük bebeğim doğduğundan beri ilk kez hasta oldu o yüzden napıcam bilmiyorum ateşi yok bu sabah kustu ve çok iştahsız herşeye saldıran bebek şimdi hiç bişey yemiyor 1 haftada iki dil çıkardı ondan mı acaba yoksa üşüttü mü kusmamalı için ne yapabilirim calpol mü vereyim yoksa ıhlamur mu