Merhaba sevgili anneler,
kızım 16 aylık. Bir gözünde kayma fark ettim ve hemen doktora götürdüm. Doktor artık gözlük takmak zorunda olduğunu ilerde düzelmesse eğer ameliyat olabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan anneler var mı ? Lütfen teçrübelerinizi paylaşirmisimiz.