cftcdln _kbr oğlum beni bile ağzına sokmaya çalıştığı için yorgan kullanamicam. Odanın ısısını 24-25 tutup 1.5 tog uyku tulumu giydiricem
Wanderlust _kbr yorgan ortu kullanmiyor 22-24 arasi kisin ev sabit isisi cok sicak degil ince pj ve ciplak ayak yatiyor hasta olmadi hic 18 aylik uyku tulumu da kullanmiyor sicagi sevmiyor cunku
Birgocmenkustuo Ikea’dan aldığım bebek yorganını örtüyorum ben. Ev isisi sabit 19-21 derece arasındadır. Yatarken de uzunkollu atleti ve pijama tulumu giyiyor.