Aysebsra bende birsürü krem denedim hametan, bepanthol (dogdugundan beri kullanıyorum ama cok ilerlemişti diye geçirmedi) sebamed, pudra vs. Yok geçmedi en sonunda vazelin sürdüm öncesinde ılık su ile yıkadım belden aşağısını güzelce kurulayıp vazelin sürdüm bol bol 2 güne geçirdi kabarmıstı resmen özel bölgesi pişikten hiç beklentim yoktu ama cok cok iyi geldi 😊