Summelek benim tam anlamıyla bir hafta 10 günde geldi. 4.-5. Günler vardı ama 10 cc kadar ancak çıkıyordu. Bu süreci şu şekilde ilerlettim. Bir gögsü yarım saat emzirmeden diğer gögse geçmedim (doktor bu şekilde söyledi.) yarın saat emen bir bebek var çok süt üretmen lazım sinyali göndermek için. Her emzirmede diğer gögsü sağdım. Ne kadar çıktıysa enjektör yardımıyla verdim. 3 saate bi döngü bu şekldeydi. Süt arttı 10. Günde bu şekilde. Meme reddi de yaşamadım enjektörle verdiğim için. Bahsettiiim yöntem bu. Biberonla verirseniz hızlı akışa alışıp meme emmek istemeyecektir. Bu yöntemi deneyin.