Sevgili anneler, 🌸
Bir fikir almak için yazıyorum size zira belli normal olan şey belki bana anormal geliyor belki de gerçekten anormal.
Kızım birkaç gün sonra 3 ayını dolduracak, birkaç gündür iştahı yok bana göre. Mamayı maksimum 90cc içiyor, doktor sen 90cc hazırlamaya devam et o seni yönlendirecek zaten yetmediyse isteyecek yettiyse duracak gibi, yani işte 3 aylık bebek şu kadar cc ile beslenmeli diye özellikle bir şey belirtmedi.
Ama bırakın 90cc almayı, bir öğününde 30cc, bir öğününde 60cc, tamam bazı öğünlerinde 90cc alıyor, sonra uykusuna yenik düşüyor. Keyfi yerinde çok şükür bir şeyi yok. Huzursuz değil.. biraz hırıltısı var ya burundan ya da belki reflüsü olabileceğini söyledi doktor. Her ikisine de dikkat ederek ilerliyoruz.
Bebek iştahı için hele ki bu denli küçükse ne yapılır? Uykusundan uyandırıp veriyorum çünkü bazen 4 saat hatta 5 saat uyuyor iki öğün arası onda da uyku sersemi randımanlı olarak almıyor. Acıktığında net bir şekilde belli ediyor, doyduğunda da bırakıyor ama işte bana göre o doyma cc’si yeterli değil, belki de yeterli midir acaba inşallah ben kuruntu yapıyorumdur ama pek sanmıyorum. Ekim’in ilk haftası kontrolü var bakalım orada gelişimi nasıl olacak ama doktorun bana söylediği günlük toplam öğünü kilosu *100 olmalı şeklinde. Bunu birkaç gündür tamamlayamıyoruz. Dolayısıyla kilosu ortalamada çıksa ohhh giyeceğim, inşallah altında kalmayız.
Önerilerinize, tavsiyelerinize her zaman açığım.