Badelikom1 Kızlar merhaba üst çenemdem yirmilik dişim çürümüş ama gömülü değil diş bugün çektirmeye gidicem çok korkuyorum gömülü olmayanın çekimi zor mu
Asyos1234 Badelikom1 ay aynısı bendede var yarım çıkmış ama çürümüş ıkısıde 🥲 üstte haber verırmısın yaptırdıktan sonra
Alimel Badelikom1 hiç zor değil zaten uyuşturdukları için sadece kırt diye ordan çıkış sesini hissediyosunuz bende hamileyken çektirdim 5 dakka sürmedi
Greyfurt_1 Badelikom1 3 tane gömülü 20lik çektirmiş biri olarak söylüyorum çekilirken zor oluyor ve de ilk 10 gün sonrası geçiyor.
Snowglobe Badelikom1 ayn bende sizin gibi olmuştum çok stres yapmıştım. Ay sonra bl dedim ki boşuna kendimi üzmüşüm. Sanki normal dişim çekildi gibiydi hiç zor olmadı
Mrymalya Gömülü olmayanın çekimi çok kolay oluyor bana antibiyotik verdiler 1 hafta kullandım sonra çektiler çekimi 10 sn sürmedi yerinin iyileşmesi 2 3 gün sürüyo sadece
Badelikom1 Mrymalya bana sigara kullanmıcaksın dedi cekildikten sonra siz kullandınız mı eğer içiyorsanız
Greyfurt_1 Serpiloral ilk altları aldırdım çok zor olmadı ama üst 20lik öldüm öldüm dirildim gömülü çok zor kendime gelemedim kızım 7 aylıktı o zaman ekstra zordu
Hep_mi_uykusuz Badelikom1 Benimde yarin çekilecek.4gundur ilac kullaniyirum ama daha cok şisiyor cekerlermi sizce.Lutfen deneyiminizi bizimle de paylasin çok korkiyorum
Hep_mi_uykusuz Aysubtin01 1 bucuk aydir cekiyirum agriyi hastane degsiti bakmadilar ayalrca randevu da gozukmedi gecen acilden girus yaptim dayanamadim cuma da randevum var ama cekmezlerde bulamam randevu artik😑
Aysubtin01 Badelikom1 ya altta olunca sıkıntı ben hem alt hem üstten çektirdim üstten olan 2 gün sürdü ama alttan olan rahat 10-15 gün sürdü ağrısı konusamiyordum bile
Aysubtin01 Badelikom1 ben ağladım çünkü iğne fobim var inan hani uyuşukluk geçince öyle aşırı agirisi olmuyor ama. Yine de ağrıyo ama ben o ağrıyı unuttum gözümün önüne sürekli iğne geliyordu 😀