Kızım 9 ay 4 gunluk oturuyor emekliyor kendı bısılere tutunup kalkıyor koltuk kenarı gıbı ama oarmak uclarından duruyor bazen duz basıyor. Koltuk altından tutup gezdırmek ıstedgımızde hep parmak ucuyla gelziyor sankı topuklu gıymıs gıbı . Aadece durunca duz basıyor. Sebebı nedır. Ben yurutecede koymadım ıyı degıl dedıklerı ıcın evde var ama 8 ay ortalarında bır ıkı kez koymusumdur yarım saatı gecmemıstır onda bıle duz basıyordy ama. Nasıl duz basacak normalmı yurumesıne engel olurmu