Mebiyu Mamayı kaç öğün hangi saatlerde tercih ediyorsunuz? Önce emzirip sonra mi veriyorsunuz verimli beslenme rutininiz nedir?
Venusum Mebiyu gece uykuya geçmeden veriyorum .eger gun icinde sutum az sa bir ogun meme bir öğün mama gidiyorum
Mustafam-elifim Mebiyu sabaha kadar emmisse sabah veriyorum gün iicnde sürekli emziriyorum her istediğinde gece bı öğün veriyorum eğer sagmayla vakit bulamamissam akşam yattiginda veriyorum yeni başladım önce vermiyordum sütüm var fakat bı anda indiği için emmeiyor göğüs ucu aldım onlarla biraz rahatladım böyle böyle nolacak bilmiyorum sinir oluyorum keşke normal bebekler gibi güzelce gigsumu emse😅
Mebiyu Mustafam-elifim biz bu ay 1.2 kilo aldık ona rağmen çok huzursuzdu bebeğim. Doktorumuz mama denetti mama icince rahatladı. Sütüm var kilosu da iyi ona rağmen mamaya başladık biz de. Çok garip bir durum yani. Gece sütumle rahat uyuyor ama gündüz sanırım pek tatmin edici bir süt olmuyor bende. Mama ogununde öncesinde emziriyor musunuz?
Mustafam-elifim Mebiyu benimki sürekli emmek istiyor ama süt hemen inince ve ikinmaktan ememiyor gece bu sorun yok rahatça emiyor ama gündüz emerken zorlanıyoruz mama mümkün oldukça az vermeye çalışıyorum ama bazen acaba doymuyor huysuzlugu ondsnmi diyiurm akşam yatmadan bide gunicinde verdim ama gene aynı sütle alakası yokmus onu anladım mamadan yarım saat sonra yalaniyor hemen zaten veriyorum göğsümu
Milay Ben ilk meme veriyordum eyer sutum azsa ardinnan mama veriyordum,sonda biberona alishdi ve memeni emmek istemedi.1 ay zorladim emmesi icin olmadi sonda artik temamen memeden kesilei su an mamayla besleniyor 4 ay 18 gunluk
Milay Mebiyu 3 ayliqinda artiq meme reddi yasadiq zorlayarak verdiyimde aliyordu sonra uykuda olduqunda verdiyimde emerdi sonra artiq zorlasam bile emmedi nede uykusunda her ikisinde de memeye yaklasdiqinda ciliklar atiyordu
Mebiyu Mustafam-elifim kendi tecrübemden yola cikarak doymuyor olabilir diyorum. Özellikle bu dediğiniz sabah 8 9 dan sonra oluyorsa ya da kaka sonrası çok yoğun bir açlık yaşıyorlar. Benim 90 CC kadar sütüm oluyor gece ise daha fazla. Gece doyuyor ama gündüz huzursuz sürekli meme istiyordu. Kilo alımı iyi olmasına rağmen doktorumuz huzur bulana kadar yedirmeyi dene bı gün dedi. İki memeyi de bitiren bebeğime 60 CC mama da verdim ve bingo ataktı, duygusal ihtiyacti diye açıklamaya çalıştığım huzursuzluğu gitti 3 4 saat çok iyi hissetti. Memeyle yapışık olma hali gitti. Akşam yatana kadar da beni arasıra emip güzel bir rutin yaşadık.
Mebiyu Mustafam-elifim bu sürekli emme, emerken ıkınma bizde de vardı. Mesela doktorum şöyle açıkladı. Aç olduğu için düzensiz ve sık emiyor. Öyle olunca bağırsak da düzen rutin ister bu sağlanamadığı için gaz problemi fazla oluyor. Açlığa huzursuzluk da ekleniyor. Mesela sizde gündüz uyku problemi de vardır diye tahmin ediyorum bizdeki gibi. Yani evet gönül isterdiki mamayı az verelim sutumuz var zaten ama gelişimi huzuru uykusu bağırsak düzeni için mama ver korkma dedi doktorumuz biz de uyuyoruz. Sabah ve akşam yatmadan önce dünden beri huzurluyuz.
Mustafam-elifim Mebiyu bende 60cc sagip veriyorum bı sağ bı öğün sol sagiyorum hiç durmazsa meme veriyorum aralarda iki saatte bir veriyorum 60cc yi acaba az mı ki evet sabah 6 yada 7 hiç sasmiyor kaç gündür hep aynı saat sabah ikinmalat başlıyor akşama kadar gece çok olmuyor gündü uyuyamiyorda bus eğer iyice huysuz sürekli ayağımda salliyorum valla kendim yemek yiyemiyorum hemen uyanıyor ağlıyor canını aliyolar sanki
Mustafam-elifim Mebiyu olmazmi gündüz hep ayağımda tam dalıyor uykuya bı sancı bı çığlık uyanıyor en ufak sese uyanıyor sessiz odada uyutsam aynı bende dün hep mama verip denemek istedim ama mamadan bı bilmiyom ama akşam açıklık olduk gaz sebebiyle aslında cosinide yaptı gazinoda çıkardı ama akşam neden öyle oldu alamadim lagman yaptılar rahatladı uyudu sabah gene başladı bugün de hep sürümü sagip veriyorum iki saate bı probiyotik yazdı doktor onuda süte karıştırdım gaz damlasida verdim gene sancılı hala karnını ovuyorum sıcak bez koyuyorum banamisin demedi bakalım duzelecektir ins uykusu var ama sancı uyutmayinca huysuzlugu ondan sanırım