busracicek Kızlar günaydın. Oğlum 18 aylık ve nerdeyse her gece üstüne geçiriyo, sleepy külot bez kullanıyoruz. Mamada arada içio oda yatmadan sadece. Var mı bi çaresi acil. Yada normal midr.?
Duyulurum busracicek “üstüne geçiriyor” yorumlara bakmasam neyin üstüne geçtiğini anlamacaktim 😅 normal bir durum değil, bez değişikligi yapın, numarası ya da şekli bebeğinize uygun değil demek ki.
Yasemin38 busracicek bez değişikliği yap ve bezini bağlarken pipisinin aşağıya doğru olmasınada dikkat et
Ekvatoral busracicek külot bez kullanırken biz de de oluyordu. Kğlot bez öyle biz şey ki azıcık büyük küçük olsada taşabiliyor. Geceleri cırtlı bez takıp gündüzleri külot bez kullanırdım. Oğlum 16 aylık 10.5 kg cırtlı molfix 4 numara kullanıyorum. O bitsin sleppy 5 numara almıştık hem külot hem cırtlı onu kullanacağım inşallah
busracicek livanurvealpinannesi61 Allah Allah bezden kaynaklı mı acaba ya bilmiorm artık her sabah üst değişiyorum, öle uyuyo bide yavrum ya. Molfix normal bez mi, külot bez mi
Azelia_ Benimde 18 ay olmak üzere ,ben sleepy külot kullanıyorum hiç sorun yaşamadım .acaba büyük ya da küçük olabilir mi bez numarası.
busracicek Deletedmom_3 hayır ya tuhaf şekilde uyanmıo rahatsız olmuyo işin kötü tarafı, sabah uyanıoda farkediorum
busracicek Azelia_ hımm bizimkide 12 işte 5 numara. Belkide küçük gelmeye başladı bilmiorm inşallah öledir