4 aylık oğlum var fakat istemediği bir şey olsun sürekli midesini bulandıracak şekilde öğürüyor ve çoğu zaman peşinden kusma meydana geliyor 🤦♀️ ilaç vermek zorundayim korka korka veriyorum 😌 zira devitini verirken de öyle 😐 Mama reddi yaşıyoruz biberonu bi kere öğürdü mü ikinci defa ağzına uzatınca iyice öğürüp kusuyor 🤷♀️ uykuda veriyorum mamayi ama işte her zaman da uykuda olmuyor. Yetmezmiş gibi bu aralar bi de elini boğazına kadar sokup öğürüyor 🤪🤣 Tek benim mi bebetom böylee 🤣 Ziraaa delirmeme ramak kaldi hanımlaarrr 😂