bypolat Günaydınlar. Kızım 8 buçuk aylık grip olmuş ne yapabilirim kendisine ne önerirsiniz çabuk toparlanmasi için öksürük de var
Deletedmom_33 bypolat Sağlık ocağı bize peditus şurup ile burun damlasi vermişti. Ekstra ıhlamur çayı yapmıştım bir kez. Bende bekleyeyim baska e veriyoruz. Oğluma burun akıntısı bulastirdim bende başka şikayet yok 🥲
gunesimm11 bypolat benim oğlumda yarın tam 9 aylık olacak ondada burun akıntısı öksürük kusma var banada akıl öneri verin lütfen mesela suan kahvaltıda ne versem iyi gelir
bypolat Buradaki konunun başlığı dedikodu olsaydı bütün annelerin dikkatini çeker herkes birşeyler yazardı görümce kaynana karı koca arasindaki özel konular boşanma bu gibi sorular olsaydı sanırım burası dolar tasardi yazık çok yazık