egevetugce ya her bebek tabini farklıdır ama benm bebegimde öyleydi önceleri sarı kaka yapardı we baya kusardı öyle böyle değil bazen kusmugu kesilmiş süt gibiydi bazende sıvı beyaz gbi bazen kakası koyu yeşil gbi oluyordu şükür gecende de dr gittik bi sorunu yok seninkinde öyledir inşallah bi sorunu yoktur evham yapma fazla ilk olunca bi korkuyoruz 😀