Selam anneler, 15 aylık bebeğim, 1 ay oldu gece beslenmesini kestim lakin saat 5 te uyanmaya başladı , gece beslenmesini keserken meme uyuyor diye anlatıyordum şu 1 haftadır 5te kalkıp meme diye ağlıyor bağırıyor yırtıyor kendini, bende ilk başta vermicem dedim ama maalesef vermek zorunda kaldım, sonra tekrar uyumak istiyor yatırıyorum , bu durum beni çok zorlamaya başladı hem bedenen hem ruhen , sizce acıkıyormu her gün 5te kalkıyor çünkü, yoksa alışkanlık mı olmaya başladı, ne yapmam gerekiyor? Fikirleriniz ihtiyacım var