Kızlar merhaba, İkiz bebeklerim var. Göğüs uçlarım ve kenarları yara oldu. İkizlerimi emzirirken cok canım acıyor.Lansinoh krem kullanıyorum ama pek fayda etmiyor. Zeytinyağı, kantaron yagi sürüyorum iki saatte bir emzirdigim icin hicbirinin etkisi olmuyor sanki. Karbonatlı su yaptım yakiyor acının üstüne acı katlaniyor. En etkili bu yaraları gecirmenin yolu nedir acaba. Şimdiden teşekkürler..