2 aylıktı kızım vajinal yapışıklık başlamıştı. Takip edelim dedi doktorumuz 4 aylıkken cocuk cerrahiye yönlendirdi doktorumuz. Açmamız lazım dedi cerrahi müdahale ile ben kafamda ne senaryolar uydurdum inan meğersem 5 dakikalık şeymiş zaten iki tarafın ortası ince zar gibi birşey doktor 2 sn neşteri değdirdi açtı orayı kızım minicik ııı demişti 2 ay boyunca da önlem amaçlı krem kullandık işlemin ardından . Bugün 5.5 yaşında ne kapanma oldu me ilerleme açık duruyor ilk günki gibi 😊