Dilruba_1 2,5 aylık kızım bazen hafif sulu kıvamlı kaka yapıyor normal mi acaba? Sık sık değil ara sıra yapıyor başka bir şikayeti de yok neye göre katı neye göre sıvı anlamadım🤷🏻♀️😊