Boğaz enfeksiyonunda ateş illa oluyor arada ateşini kontrol edin 37 yi geçmişse ilacı verin yoksa vermeyin çünkü söylediğiniz üzere ateşi düşmüş hatta vücut ısısında kadar düşürmüş tabi ince giydirdiğiniz içindir de o. çok da ilacı vermeyin bildiğim kadarıyla o ilaç günde 4 defa kullanılıyor en fazla ateşi olursa ılık duş aldırın hemen ilaç vermeyin