10 aylık bebeğim var ve doğduğundan Buyana sadece ya sadece 1 kere bile gece uyumadı heyhula gibi geziyorum şuan ayağımda sallıyorum belki gecede 100 kere kalkıyor emiyor uyuyor yatağa koyuyorum ağlıyor deliricem ya ne yapıcam ben nasıl başa çıkacagım gündüz uykuları zaten hiç yok salla salla 2 saat salla sallamayı durdur hemen ayakta yoruldum bıktım artık yardım edin ne yapayım uykusu düzene girsin diye babay night damla versem mi başka bişiy mi yapsam Melisa çayımı alsam duş etki yaptırıyorum daha çok deliriyor