Duyguklyc Dogumdan sonra 1 ay emzırdım aslında çok çabuk kilo verdıgım için sarktı ve küçüldü bi çaresı yokmu bunun sinir oluyorum gördükçe 😂
Asabiyiz Duyguklyc malesef bende çok kötü durumdayım morelim bozuluyor gördükçe hiç bişey işe yaramaz gibi görüyorum tek çare estetik
2205yasemin Duyguklyc maalesef doğal yöntem yok sanım ben bide iki tane emzirdim küçülseydi yine iyi büyük ve sarkık göğüs protezi sordum 40 bin lira dediler o parayıda nerden getirim ☺️
Familyboy Duyguklyc illa bir fikir veren olacaktır gecenin bir vakti yatanlar da var sonuçta sabah çok görüp yazan olacaktır illa bekleyelim pes etmek yok hemen 😉
Duyguklyc 2205yasemin olsa dert olmasa dert benım vardı dogumdan sonra yok oldu emzırmekle alakalı degıl bence cunku 1 ay gunde 1 kere falan emzırdım 5 dk 😂 emmedı 3. Ayda kesıldı sutum benım ki çok çabuk kilo vermekten oldu bence