Sehnurr salladığınız halde uykuya dalamıyorsa bir problem var demektir.. Veya uyumak istemiyordur.. Böyle sinir olarak beklemek yerine farklı bişeyler deneyin.. Evin içinde gezin.. Yer yatağı yapın.. Oyun oynayın.. İllaki yorulup uyuyacak çünkü bir bebek o.. Benim de 3 aylık kızım var bu saat oldu daha yeni uyudu.. Sinirlensem ne anlar, uyu desem ne anlar.. Uyumak isteyene kadar bekledik.. Bende yorgunum ama çocuklara uyum sağlamak zorundayız..