Demirinannesi02 bu kadar üzülecek bişey yok, kekemelik ayıp veya günah değil, bir kusur hiç değil.. ayrıca çözümü var. Dil terapistine gidiyorsunuz zaten zamanla düzelir.. kuzenim de kekeme küçükken hiç peşine düşmediler şimdi yetişkin ve hemşir, ankara şehir hastanesinde kadrolu.. yani iş bulmasına engel değil.. çok sıkıntı yapmayın Allah dermansız dert vermesin