Zhdee söZde çok iyi bir doktor diye gittik hiç bir huzursuzlugu yok ateş kusma yok sadece 2 aydır yeşil kaka yapıyor ve 2 kere de kan gördum ve tabiki de mukus vardı kontrol etti kendım bile dedim alerji olabılır mı mikrop kapmıştır hayır hiç myöe birşey yok dedi