Melikeceylin Merhaba 2 ay once dogum yaptim : sorum suki 2 aylik olanlar en fazla kac kilo kaldirabilir ? Dikisi patlayinca nasil bi his ve goruntu oluyo ? Ben surekli agir seler kaldiriyom bi turlu iyilesemedim suanda yirtilmis ilk gunki gibi agrim var ve tam iyi olacam derken geri kotuye gidiyo ☹️ ( bu arada 2 cocuklu anneyim ve dinlenme gibi bi seyim de yokhasta olmamam lazim cocuklarim icn )
Lilan Melikeceylin 2 ay çok taze 😊 biraz zorlamış olabilirsiniz belki ,bilemedim açıkçası 🤔 ama ağır kaldırmayın derim. Ben geçen ağır birsey kaldırdım dikiş yerlerim okdr ağrıdıkı tarif edemem. Ve 7 ay oldu dogum yapalı 🤭
Tuba Melikeceylin bana doktorum ilk 6 hafta 5 kilodan fazla kaldirma dediydi ondan sonrasina bir sey demedi
Elaufuk Melikeceylin bence mikrop kapmış olmalısınızki böyle bişey olmuş ben ilk gün bile oturarak emzirdim 3 ay oldu bende ağır kaldırdım ama hiç ağrı yada acı olmadı
Melikeceylin Lilan dogum yaptigim gundennbeli dinlenemedim hep sislk oldu ondanmi gecduzelmeoluyo sizdemi durmadiniz hic yerinizde ☹️
GizemDmlSak Bence bunyeyle alakali kirkim cikmadan arkadasimin kizini kaldirmistim 20 kilo hic ne agrik oldu nede baska bisey eger kaldirinca agriyorsa biraz daha dikkat edin bence
Melikeceylin GizemDmlSak peki bezaman karninizin ustune yatabildinizz ? Ve 40’niz cikana kdr bol dinlendinizmi yoksa surekli ismi yaptnz?
GizemDmlSak Melikeceylin valla 2 gunluk yoktuk belkide yuzustu yattim ama goguslerim agridi o zmaanda 😅😅🤷♀️
GizemDmlSak Melikeceylin valla 2 gunluk yoktuk belkide yuzustu yattim ama goguslerim agridi o zmaanda 😅😅🤷♀️
Sevgi1 Melikeceylin ben 15 gün yanımda biri vardı sonra tektim sadece yemek ve bebeğe baktım temizlik de haftasonu eşim evi süpürdü ben sildim 2 ay nerdeyse sonra her işimi kendim yaptım normal ama başta yapmadım çamaşır sepetini bile balkona getir dedim 😂😂
Lilan Melikeceylin bn 3. Günden sonra ayaktaydım 😊 ve halada tempolu koşturmam var 🙈 ama ağır kaldırmamanizi oneririm. Bide doktora gittiginizmi ? Doktor genelde 40 gun sonra gel diyor ameliyat yerine bakmak,muayene etmek icin
Melikeceylin Elifhifa maxicosi icinde bebegimi mecbur kaldirmak zorundaydim oda baya agirdi 4 kilo bebek bide maxicos kendisi zaten agir bide otobuse bin in kaldir besigi derken
Tuba Melikeceylin 7 ay oldu doğum yapalı ve doğumdan 1 ay sonra yatabiliyordum bile fakat göğüslerim ağrı yapıyor 🙄😏
Meltemocak Melikeceylin ben karnımın üstüne 2 ay sonra yavaş yavaş yatmaya başladım ama 4 günlük sezaryanliyken evimi komple temizledim koltuk altlarına kadar bi sıkıntı yasamadim sadece karnımın üstüne uzun bi süre yatamadım
Melikeceylin Elaufuk smdimi mikrop kapmis olabilirim ? Ne yapmam gerek ozaman krem felanmi surmem lazim yoksa doktorami?
Melikeceylin Tuba ah keskee rabbim beterinden korusun insallaah ❤️ Cocuklarimiz icin ayakda tutsun bizi heppp kimselre muhtac ettirmesin insallah 🤲🏻🤲🏻
Burcubyk55 Bende 4 ay oldu Doğum yapalı çamaşır sepetini yerden kaldırınca hafiften zorluyor öyle büyük bi acı dgl ama değişik bi his tam anlatamadım 😁 Bide kesinin ust kısmında hissizlik var kaşıyınca hissetmiyorum. Varmi böyle olan
Melikeceylin Burcubyk55 bende var hisetme hisi aynen bende yeni dgum yaptimda camasir selesini ne kaldirdim baya kivrwndim