Babyyy42 Merhaba anneler 🌺 kızım cok ağlıyor bezini açınca acaba bi sorun mu var sürekli ağlıyor gazi da var ikiniyor ne yapacağımı bilemedim bilgili anneler ne yapabilirim
333 Babyyy42 duş aldırın bol masaj hatta bi tık sıcak olsun banyo suyu kovada karına gelecek şekilde tut bebeği 5 dk iyi gelir havlu ısıtıp karnına koy bağırsakları ne kadar gevşerse o kadar rahat eder
1kizannesi Babyyy42 gazı için bir gaz damlası ve probiyotik düzenli olarak kullanmanız gerekir hergün birçok kez gaz masajı yapın YouTube da nasıl yapılacağını izleyin. Yemeklerinize dikkat edin
zbydsrbs Babyyy42 merhaba kendi bebeğimde çok fazla yaşamadım ama bazen sabahları gazını çıkaramaınca çok ağlardı zeytinyağı ile poposuna masaj çok iyi geliyor masajdan sonra emzirince genelde gazı çıkarıyordu
pembehanm Bızımde pyleydı acele acele baglardım yırtınarak aglardı 1.5 aylık olunca bez acınca aglaması bıtmıstı ama gaz devam edıyodu