Bıktım.biktim ve bıktım diyorum geecekten hergün guresir mi bir insan uyku ile 12 de uyutuyorum olmuyor 8 de uyutuyorum olmuyor 2 de uyutuyorum yine olmuyor yarım saat sonra çığlık çığlığa kalkıyor yemin ederim dayanamıyorum gidip nöbetçi eczaneden uyku ilacı alacağım artık bu aylar da böyle mi yoksa sorun benim bebeğimde ki Allah rizasi için cevap bekliyorum